Galeria Konkursu Fotografii Odklejonej

Galeria Fotografii Wyróżnionych


Wanda Hansen


O sobie


Jestem absolwentką warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych.

Zajmuję się głównie grafiką i fotografią. W tej drugiej dziedzinie udaje mi się wydobyć osobowość z buraka, płeć z kaktusa, drugą naturę z natury. Równie wyraziście widzę ludzi. Moje prace zbliżają fotografię do malarstwa.

Należę do Związku Polskich Artystów Plastyków.

O fotografii


Migrena

Nic nie zasłania mi nieba. Kominy i odgromniki są częścią pejzażu dachu na ostatnim piętrze, gdzie mieszkam.

Wydawało mi się, że ten wschód wykluwał się w trudach.

Perspektyw jest wiele. Wiem. Słońca nie mogła boleć głowa.

Zobacz więcej:

Weź udział w konkursie.

Galeria Konkursu Fotografii Odklejonej - "Migrena". fot. Wanda Hansen. Konkurs Fotografii Odklejonej, 2020.
"Migrena". fot. Wanda Hansen. Konkurs Fotografii Odklejonej, 2020.


Komentarze