Galeria Konkursu Fotografii Odklejonej

Galeria Fotografii Wyróżnionych


Maria Różańska


O sobie


Jestem fotografem amatorem, interesuje mnie fotografia niejednoznaczna, zaskakująca skojarzeniami, ukończyłam Studium Fotografii artystycznej w Gdańsku. Uczestniczyłam w wystawach na terenie kraju, otrzymałam nagrody na konkursach fotograficznych.

O fotografii


Droga mleczna

Inspiracją do powstania fotografii był obraz sierpniowego nieba - delikatna, piękna forma jaką tworzy natura na niebie. Odnalazłam ją w strukturach zamarzniętej wody i uwięzionych w niej gazów wydobywających się z mulistego dna podczas zamarzania.

Zobacz więcej:

Weź udział w konkursie.

Galeria Konkursu Fotografii Odklejonej - "Droga mleczna". fot. Maria Różańska. Konkurs Fotografii Odklejonej, 2020.
"Droga mleczna". fot. Maria Różańska. Konkurs Fotografii Odklejonej, 2020.

Komentarze

  1. The black titanium wedding bands and band, and their gear
    Black wedding bands and band, and titanium earrings for sensitive ears their gear. titanium ore terraria The Black 2013 ford focus titanium hatchback Wedding Band in titanium frame glasses Black Oak, Michigan. I have been married titanium exhaust to three other people, but since I can't

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz