Galeria Konkursu Fotografii Odklejonej

Galeria Fotografii Wyróżnionych


Klaudia Furmańczak


O sobie


Nazywam się Klaudia Furmańczak, mam 20 lat. Moim głównym zainteresowaniem fotograficznym jest drugi człowiek, ze względu na moje zainteresowanie psychologią, dlatego staram się pokazywać na swoich zdjęciach zarys psychologiczny oraz przekazać historię. Uwielbiam kreować różne sytuacje (fotografia kreacyjna), ale równie często zdarza mi się fotografować, gdy zauważę coś ciekawego w otaczającej mnie rzeczywistości. Cały czas obserwuje. Przyglądam się przestrzeni oraz ludziom, co pomaga mi w procesie twórczym.

O fotografii


Nieniepokoje

Ważnym dziełem, które pomogło mi w zrozumieniu tematu był obraz „Białe na białym” Kazimierza Malewicza, ale również prace Marcusa Schaefera.

Zobacz więcej:

Weź udział w konkursie.

Galeria Konkursu Fotografii Odklejonej - "Nieniepokoje".fot. Klaudia Furmańczak. Konkurs Fotografii Odklejonej, 2020.
"Nieniepokoje".fot. Klaudia Furmańczak. Konkurs Fotografii Odklejonej, 2020.

Komentarze