Galeria Konkursu Fotografii Odklejonej

Galeria Fotografii Wyróżnionych


Gabi Bania


O sobie


Nazywam się Gabi Bania i jestem absolwentką Liceum Filmowego przy Warszawskiej Szkole Filmowej. Moją największą pasją jest tworzenie filmów animowanych, w której to dziedzinie jestem samoukiem. Od 2018 roku, oprócz animacji poklatkowej, zaczęłam także zajmować się komputerową animacją 2D. Moje portfolio obejmuje wiele krótkometrażowych filmów animowanych, które prezentowane były na ogólnopolskich, jak i międzynarodowych festiwalach.

Zajmuję się również wielkoformatowym rysunkiem i malarstwem, tworzę artystyczne zdjęcia, fotobooki, piszę teksty, w tym między innymi scenariusze filmowe, opowiadania i poezję.

O fotografii


Wodny oculus

Moja fotografia przedstawia rzeczywiste miejsce, w którym wzniesiona przez ludzi architektura spotyka się z żywiołem wody.

Iluzja i rzeczywistość ściśle łączą się ze sobą. Ich fuzję stanowi obraz, który wymyka się możliwości konkretnego określenia.

Choć podświadomie wiem, że przestrzeń ta musi w rzeczywistości mieć swój koniec i początek, to patrząc na fotografię mam wrażenie, że jest ona niczym nieograniczona.

Zobacz więcej:

Weź udział w konkursie.

Galeria Konkursu Fotografii Odklejonej - "Wodny oculus". fot. Gabi Bania. Konkurs Fotografii Odklejonej, 2020.
"Wodny oculus". fot. Gabi Bania. Konkurs Fotografii Odklejonej, 2020.

Komentarze