Galeria Konkursu Fotografii Odklejonej

Galeria Fotografii Wyróżnionych


Melisa Maras


O sobie


Dziecięcą fotografię poczułam “w sobie” w trakcie jednego z letnich obozów, podczas których byłam instruktorem. W wolnych chwilach postanowiłam wtedy nadal towarzyszyć młodzieży - z materiału fotograficznego, który wtedy zebrałam, powstała część wystawy “DziecINNE” (...) Kiedyś kupowałam pocztówki z każdego miejsca, w którym byłam. Okazało się jednak, że od lat nie kupiłam żadnej - zbieram swoje fotograficzne pocztówki - uwielbiam fotografię cityscape!

O fotografii


Dno

Hamburg, wypompowana woda w mieście, smród, widać dno, patrzę - a tam ptak - a to pęknięcie...? ... wow. To jest bardzo symboliczna DROGA. Droga, którą pokonał - ale jej nie przebył. I woda.

Zobacz więcej:

Weź udział w konkursie.

Galeria Konkursu Fotografii Odklejonej - Galeria Fotografii Wyróżnionych. "Dno". fot. Melisa Maras. Konkurs Fotografii Odklejonej, 2020.
"Dno". fot. Melisa Maras. Konkurs Fotografii Odklejonej, 2020.

Komentarze