Galeria Konkursu Fotografii Odklejonej

Galeria Fotografii Wyróżnionych


Emilia Pluta


O sobie


Nazywam się Emilia Pluta, fotografia jest w moim sercu od zawsze. W 2014 roku rozpoczęłam naukę w Lubelskiej Szkole Fotografii. Dwa lata później z oceną bardzo dobrą obroniłam dyplom tej uczelni. Do moich najważniejszych osiągnięć należą dwie autorskie wystawy - "Miasto" (2017) oraz "Evocationis Remedio" (2019). Otrzymałam również wyróżnienia: Międzynarodowego Konkursu Fotograficznego "Teatr w Obiektywie" (2016) i konkursu "Mój dom" (2018) organizowanego przez galerię Piękno Panie. Jestem również laureatką konkursu fotograficznego Foto Sezon Lublin 2016.

Pracowałam między innymi z Bogdanem Konopką i Andrzejem Dudkiem-Durerem. Regularnie publikuję swoje fotografie we włoskich edycjach "Vogue'a" i "Iconic Artist Magazine". Obecnie pracuję nad dwoma nowymi projektami, które realizuję w czasie wolnym, a które docelowo chciałabym pokazać na kolejnych wystawach, między innymi w Berlinie.

O fotografii


Dwie drogi

Czasami musimy wybierać między dobrem i złem, światłem i ciemnością, życiem i śmiercią. Kiedy nadchodzi czas, kiedy wiem, że dłużej mogę nie dać rady, mam do wyboru pójść dalej, założyć buty i udawać, że codzienność nie jest aż taka straszna, jak się wydaje. Ale jest też ciemna strona, która pojawia się znienacka i wyciąga swoje macki, przyzywa. Sznur? Czy jednak buty? Co wybrać?

Zobacz więcej:

Weź udział w konkursie.

Galeria Konkursu Fotografii Odklejonej - Galeria Fotografii Wyróżnionych. "Dwie drogi". fot. Emilia Pluta. Konkurs Fotografii Odklejonej, 2020.
"Dwie drogi". fot. Emilia Pluta. Konkurs Fotografii Odklejonej, 2020.

Komentarze