Galeria Konkursu Fotografii Odklejonej

Galeria Fotografii Wyróżnionych


Piotr Kosiński


O sobie


Fotografia to moja pasja, a nawet więcej – to miłość robienia zdjęć! Moje zainteresowanie sięga roku 1998, jednak bardziej na serio zająłem się fotografią podczas pięcioletnich studiów w Wyższej Szkole Sztuki i Projektowania w Łodzi oraz po studiach. Rozwinęły mnie one w kierunku robienia lepszych zdjęć. Robię je niekomercyjnie jak i komercyjnie, ale zawsze z wewnętrznej potrzeby i chęci tworzenia czegoś, a nie bycia tylko konsumentem. Z braku talentu plastycznego sięgnąłem po aparat fotograficzny, żeby on rysował to, co ja wskażę. Wartościowe jest dla mnie przede wszystkim fotografowanie ludzi i utrwalanie tego, co dla nich ważne, czyli samych siebie oraz ich bliskich. Może wszyscy próbujemy nieustannie zatrzymać czas, który płynie w swojej rozpiętości pomiędzy życiem, a śmiercią.

„Tylko fotografia może zatrzymać czas. Tylko fotografia ma możność pokonania widma śmierci i to jest moja nieustająca walka ze śmiercią i przemijaniem.”

– Zofia Rydet o swojej twórczości (1993)

O fotografii


Przestrzeń ograniczona

Są to drzewa widziane przez okno, sfotografowane poprzez dno szklanki. Daje to obraz zniekształcony, niewyraźny, surrealny. Może taki widzą osoby nadużywające alkoholu, które często spoglądają w dno pustego już naczynia. Inspiracji do zrobienia zdjęcia można szukać wszędzie, nawet nie wychodząc z domu. Tak powstało wiele moich zdjęć.

Zobacz więcej:

Weź udział w konkursie.

Galeria Konkursu Fotografii Odklejonej - Galeria Fotografii Wyróżnionych."Przestrzeń ograniczona". fot. Piotr Kosiński. Konkurs Fotografii Odklejonej, 2020.
"Przestrzeń ograniczona". fot. Piotr Kosiński. Konkurs Fotografii Odklejonej, 2020.

Komentarze