Galeria Konkursu Fotografii Odklejonej

Galeria Fotografii Wyróżnionych


Monika Kuboś


O sobie


Od zawsze mieszkam w zielonym zakątka Śląska - Lublińcu.

Fotografię traktuję bardzo osobiście; jako swoje wewnętrzne oko, które pozwala mi mocniej odczuwać i lepiej rozumieć otaczający świat.

Fotografując wędruję do siebie... Czy jestem bliżej...?

...Wciąż tak niewiele wiem, a jeszcze mniej rozumiem...

Uwielbiam minimalistyczne kadry, kobiecy jazz i dobrą kawę ;)

O fotografii


Przestrzeń

Przestrzeń... słowo, które kojarzy mi się z czymś rozległym, nieogarniętym, wolnym...

Pewnej wiosny przyszedł czas, kiedy przestrzeń się skurczyła... Wtedy ten niewielki, betonowy kawałek podłogi na drugim piętrze, stał się moją namiastką wolności... pozwalając złapać oddech, poczuć powiew wiatru i dając odpoczynek zmęczonym oczom i uwięzionym myślom...

To moja przestrzeń... na chwilę...

/Wiosna 2020/

Zobacz więcej:

Weź udział w konkursie.

Galeria Konkursu Fotografii Odklejonej - Galeria Fotografii Wyróżnionych. "Przestrzeń". fot. Monika Kuboś. Konkurs Fotografii Odklejonej, 2020.
"Przestrzeń". fot. Monika Kuboś. Konkurs Fotografii Odklejonej, 2020.

Komentarze