Galeria Konkursu Fotografii Odklejonej

Galeria Fotografii Wyróżnionych


Katarzyna Pawlikowska


O sobie


Fotografia to moja pasja, również forma relaksu i takie oderwanie się od spraw „przyziemnych”. Bardzo często chcę coś powiedzieć, czy wyrazić właśnie poprzez fotografię. Ona zastępuje mi tysiące słów. Za pomocą obrazu wyrażam to, co czuję, co myślę i co widzę. Uwielbiam tworzyć. Brałam udział w kilku indywidualnych i kilkudziesięciu zbiorowych wystawach fotograficznych, m.in. w: Berlinie, Katowicach, Krakowie, Wrocławiu, Opolu, a także w rodzinnym mieście – w Dąbrowie Górniczej.

O fotografii


Ulotność

Mój świat, moja przestrzeń. Przestrzeń w jakiś sposób ograniczona, a jednocześnie nieskończenie wielka. Tylko moja. Krucha i ulotna. Nie wiem, kiedy zniknie...

Zobacz więcej:

Weź udział w konkursie.

Galeria Konkursu Fotografii Odklejonej - Galeria Fotografii Wyróżnionych. "Ulotność". fot. Katarzyna Pawlikowska. Konkurs Fotografii Odklejonej, 2020.
"Ulotność". fot. Katarzyna Pawlikowska. Konkurs Fotografii Odklejonej, 2020.

Komentarze